Bij TravelTrustIt doen we het anders. Door onze unieke manier van reviews verzamelen is bij ons de conversie voor het geven van een review erg hoog. Ook is het gemiddelde rapportcijfer van alle reviews hoger. Hoe wij reviews voor jouw bedrijf verzamelen wordt hieronder uitgelegd.
Een review moet snel en eenvoudig gegeven kunnen worden. Want wees nou eerlijk... Laat jij een review achter als je ‘gewoon tevreden’ bent over je reisorganisatie of accommodatie? Heel veel tevreden reizigers geven geen reis review en daarom maken wij het beoordelen van een reisorganisatie of accommodatie juist laagdrempelig en leuk.
Voorafgaand aan de reis krijgt de reiziger de mogelijkheid om de app van de reisorganisatie te downloaden. Via de app kan de reiziger tijdens haar reis een review geven. De beoordeling kan al gegeven worden via één klik op een gekleurde smiley. Natuurlijk kan de reiziger er ook voor kiezen een uitgebreide review te geven met meer context en eventueel foto’s. Wanneer de reiziger er voor kiest om niet te beoordelen via de app, krijgt deze een uitnodiging om te beoordelen via e-mail.
Naast dat we het geven van een review via de app eenvoudig en leuk maken, geeft de reiziger de review ook tijdens de reis. Zo geeft de reiziger een review wanneer deze heerlijk aan het genieten is van de vakantie. De reviews hebben door deze methode een veel hoger rapport cijfer dan wanneer de review na afloop van een lange, uitputtende reisdag wordt gegeven. Het gemiddelde rapportcijfer van al onze verzamelde reviews is maar liefst een 9.2. Een cijfer waar we erg trots op zijn!
Onze unieke methode van reviews verzamelen zorgt voor hogere conversie door de laagdrempelige en speelse wijze van reviews geven via de app. Ook worden reisorganisaties en/of accommodaties beter beoordeeld door reizigers omdat het geven van een review al tijdens de reis wordt gedaan.